قوانین و مقررات زومکو

تیم زومکو از ابتدای کار خود در تلاش بود که بتواند برای کسب کار های کوچک و بزرگ مفید باشد و بتواند سهمی  بسیار کوچک در کمک و رونق بخشی به این کسب و کار ها داشته باشد.

تیم ما با تمام وجود تلاش میکند تا بهترین هارا برای شما فراهم کند.

قیمت مصرف کننده :

قیمت مصرف کننده همان قیمت مصوب کالاست که روی کالا درج شده است. از قیمت‌گذاری و فروش هرگونه کالا با قیمتی بالاتر از قیمت مندرج روی کالاهایی که “قیمت مصرف کننده” روی آنها درج شده خودداری کنید.

فروش کالای قاچاق، ممنوعه، غیر بهداشتی مضر :

فروش کالاهای قاچاق، ممنوعه و غیربهداشتی که برای سلامت مصرف کننده مضر هستند ممنوع است.

تمامی محصولات آرایشی بهداشتی، مراقبتی و… باید به تایید وزارت بهداشت  و دارای آرم تایید باشند.

لغو سفارش مشتری :

از کنسل کردن سفارش مشتری به دلایلی مثل قیمت اشتباه، عدم موجودی و … جدا خودداری کنید.

در‌صورت موجود بودن محصول در سایت و سفارش مشتری از آن کالا، فروشنده ملزم به ارسال کالا است، بنابراین فروشنده باید میزان موجودی محصولات خود را در پنل به‌روز نگه داشته و در صورت نداشتن موجودی، کالا را غیر فعال کند.

ارسال به موقع سفارش مشتریان

فروشندگان موظف هستند کالاهای سفارش داده شده را به موقع و راس زمان مقرر (زمان تحویل هر کالا در پنل کالا درج میشود) به دست مشتریان برسانند.

برای جلوگیری از تاخیر در ارسال کالا، داشتن موجودی کالا الزامی است، بنابراین از موجود کردن کالای بدون موجودی در سایت جدا خودداری کنید.

اگر فروشنده ناچار به تهیه‌ی کالا هم‌زمان با دریافت سفارش است، مدت زمان ارسال کالا به مشتری در سایت باید با محاسبه‌ی زمان تهیه‌ی کالا توسط فروشنده درج شود.

همچنین فروشنده موظف است که میزان موجودی کالا در پنل فروشندگان را به‌روز و مطابق با واقعیت درج کند.

کمیسیون زومکو:

تیم زومکو  کمترین کمیسیون را از بین تمامی سایت های فروشگاهی میگیرد و حداکثر کمیسیون برابر با 6 درصد قیمت محصول برای کالا های زیر 500000 تومان می باشد.

 

شرایط بازگشت کالا:

شما پس از ارسال سفارش تا 7 روز فرصت تعویض و مرجوع کالا را طبق شرایط زیر دارید.

مهلت استفاده از تعویض مدل و سایز فقط 7 روز است و چنانچه قصد تعویض یا مرجوع دارید پس از 7 روز تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نیست.

با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارائه شده در وب‌سایت زومکو، همه محصولات باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف‌کننده برسند. (مانند کالاهای گروه‌ فرهنگ و هنر، ورزش و سرگرمی، پوشاک و کفش، لوازم خانگی غیربرقی، اسباب‌بازی، عطر و ادوکلن، زیورآلات و اکسسوری، لوازم آرایشی و بهداشت و مراقبت، لوازم شخصی برقی و غیربرقی، کالاهای مصرفی مانند کارتریج و جوهر چاپگر و قطعات داخلی کامپیوتر مانند کارت گرافیک، مادربرد، پردازنده و نظایر آن، گروه فرش، لوازم مصرفی خودرو و لوازم حیوانات خانگی) .

برای تعویض و یا مرجوع، محصول نباید استفاده شده باشد و فاقد هرگونه زدگی، پارگی، کثیف شدن، بوی عطر و بدن، شست و شو، شکستگی ، خش ، لک … باشند.

برای تعویض و مرجوع میتوانید وارد صفحه کاربری خود شوید و از قسمت سفارش ها روی سفارش مورد نظر کلیک کرده و گزینه مرجوع کالا رو انتخاب کنید.(توجع داشته باشید تنها در هفت روز پس دریافت سفارش گزینه فعال می باشد)

برای تعویض یا مرجوع محصول مشکل دار، مشکل محصول باید حتما به تایید کارشناسان فروشگاه برسد.

هزینه تعویض به عهده مشتری است.

تعویض کالا فقط یک بار امکان پذیر است.

از ارسال کالا بدون هماهنگی جداً، خودداری نمایید.

تسویه حساب با فروشنده:

پس از ارسال کد پیگیری مرسوله توسط فروشنده به پشتیبانی،تیم زومکو پس از 7 روز، حشاب شمارا تسویه میکند.

دلیل تاخیر 7 روزه، مهلت ثبت نظر و مرجوع شدن کالا می باشد.